Bästavän , Jag Älskar dej ♥

Seriöst , jag Älskar verkligen dej . Det är sanning ! Det finns ingen jag saknar för varje minut , det finns ingen jag vill vara med så oftah . Du är verkligen ljuset i mitt liv ! Du är den som gör så att jag orkar . Du är min anledning till varför jag lever , du är anledningen till varför jag kämpar genom livet . 10 år snart . Som vi sa: 10 års jubeleum , borde firas x) . Jag kommer ihåg alla minnen . T.ex. 2009 , när vi var inne i mitt rum och ritade , haha , du ritade nåt jävla konstigt (en killes organ) och vi satt och as garva åt allt vi ritade . 2008 , dagen efter Julafton , då när vi verkligen började att ses mer , då så kollade jag på nåt klipp på youtube , en gammal Jonas Brothers Live Chat och du sa att Joe (som jag gillar) var ful och att killen brevid honom var snyggare (Nick) . Du började älska Jonas Brothers och så blev vi ett äkta fan . När du och jag hade varit i stan med två andra och när vi kom hem till mej satt vi och kämpade med att lära oss några saker om Jonas Brothers från en tidning vi köpt . Hhahaha , finns fler minnen , fiina minnen . Sommaren 09´ , när jag hade varit i Finland i en månad och kom tillbaka och jag skulle sova hos dej . När vi började närma oss , vi var säkert 5 m från varandra och du bah: Jag har saknat dej<3 ! Jag bah: Och jag dejj<3 ! Faan seriöst , jag Älskar dej . Alla minnen slår allt , vi har alltid kul och nu menar jag verkligen de . Den här texten menar jag vartenda ord .
Jag Älskar dej , Syster , Själsfrände , Bästavän Ellen ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0