1/1 2010

2010... det känns skumt att skriva det...:) men jag har 364 dagar på mej att vänja mej,
så det blir nog bra:D det var ganska varmt idag(tycker jag) så jag gick ner och köpte
choklad i leggins och skjorta, men efter en stund upptäckte jag att det inte var SÅ
varmt... d.v.s mina händer frös till is eftersom jag starkt misstänker att emil använder
mina vantar, så sket jag ju i att ta på mej dom... inte smart... inte alls smart... just nu
sitter jag och funderar på om det är värt att försöka ta upp bloggandet.., här är några
fördelar och nackdelar som ska lätta upp mitt svåra beslut:

     Fördelar                                                     

*Om jag ska bli en superbloggare, så kommer              
jag ju skriva typ 350 inläpp per dag, vilket                     
måste innebära att jag kommer få grymma                    
skrivar skills...                                                              
                                                                                   
*Emmi kommer sluta tjata på mej att skriva                  
mer i bloggen, det skulle vara skönt att
slippa det, och hoten som följer med om                       
jag INTE skulle det... Blogga alltså...                                                                                                                    

*Det kanske går så bra så att jag får mer
än 10 läsare per dag, vilket allvarligt                            
skulle stärka mitt självförtroende...                                 
                                                                                    
                                                                                    

     Nackdelar    

*Om jag blir en superbloggare, som skriver
350 inlägg per dag, så kanske jag får en handleds-
inflammation så jag inte kommer kunna skriva
några inlägg alls, och vid den tiden kommer jag
säkert hunnit bli beroende, vilket skulle innebära
att hela min värld skulle rasa samman...

*Emmi skulle säker göra nånting så jag kom med på
nån skum röstning, och då skulle ingen rösta på mej,
och jag skulle säkert tagit självmord eller något.

*Jag skulle bli så beroende att jag skulle sluta spela alla
dåliga facebook-spel, och då skulle mitt liv inte längre
ha någon mening, det har det ju igentligen inte nu
heller, men ändå...         
 

Så jag får se... nackdelarna är ganska frestande, men jag vet inte hur mycket längre jag står ut med emmis tjat:)

PÖSS PÖSS// Ellen x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0