Shopping för pappas pengar:)

Jag fick 2000 att ahndla kläder för, så efter ridningen så stack jga o emmi te farsta o handla, jag köpte två tjock tröjor, två t-shirts, ett par byxer, två reflex-färgade nagellack, en ny mascara och en coverpen, jag älska mina nya kläder:) det va superkul, i början va jag seg o köpte ingenting, men efter ett tag kommer jag igång o kan inte slutaaa..!:) emmi handlade lösnaglar som jag satte på, men så lossna de hela tiden när vi cyklade o käka pizza... mindre bra... först skulle jag måla hennes naglar, men deh blev inte så bra...:) jag är inte så haj på att måla naglar precis:) be mej aldrigatt göra deh...:)
  hejhopp gummisnopp//ellen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0