bönor och begravningar

Nu har det gått ett tag sen jag skrev senast... jag är lat, jag vet:) jag har bytt ridgrupp till en på lördagar, en
H3-H4, idag hade jag bönan igen, fast vi red ut så han la sej inte ner, sen red vi på dressyrvolten, han gick jättefint o på tygeln o allt hela lektionen:) imorsen, väckte mamma mej o sa att jag skulle städa kaninburen:( så kollade jag hos gerblisarna, o fridis har dött, så nu har jag två kvar:( igår hade tova tjejkväll, de va superkul, vi hade en vem  vet mest om tova-tävling o ja vann, såklart:) så kolla vi lite på film o så:) just nu sitter jag bara o tråkar o lyssnar på papa roach, hollywood whoar, för att stödja er i era liv, ska jag göra listor på världens bästa låtar åt er:)
 KRAAAAAAAM// ellen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0