Ballerina

Nu är det inte så att jag har ätit ballerina(även om jag inte skulle ha något emot att göra det...) men jag är så jävla trött, och om man lyssnar ordentligt på ordet BALLErina så förstår man vad jag menar:) igår målade jag mina naglar med mitt nya nagellack, och när det vart mörkt typ LYSTE dom, så grymt coolt asså:) reflexnaglar..! Så nu sitter jag framför Emmis data o knappar på alla tangenter med mina najsiga reflexnaglar:) sajk, vi vaknade vid typ elva, vi va uppe te tre nånting o kolla på "wild child" och "role models" dom va superb... så nu har jag ätit falukorv och makaroner, mums:) jag giller mitt nagellack.., supermycket, superdupermycket:) jag ska måla ett till lager, jag har redan två lager, men det är typ lite genomskinligt så man ser allt skit under naglarna jag ska ta bort alldeles strax, så fort jag har skrivit klart... vilket är snart, vilket är nu...
    Pruitt luktar fis, hon e ful som en gris(men grisar e ju söta..? va ska jag skriva istället..?) //ellen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0