Pictures

Hellu !
Emmi här .. Igen ! Ellen sa att hon skulle blogga men tydligen inte . Jag ska lägga in bilder från igår och idag , det är därför jag bloggar på hennes blogg just nu . Idag har vi varit i Farsta C för att på lördag är det ju Halloween och då ska Ellen ha Halloween-födelsedags fest . Ellen fyllde ju år 31 maj (samma dag som min katt ;) . Ellen köpte ett par tights och jag köpte två linnen , på en av dom står det ''Trick or treat'' och på den andra är det ett hjärta som är sönder och det står ''HeartBroken'' . Men nu ska jag inte babbla , jag ska lägga in bilder . Ni kan läsa mer på min blogg www.heiskanens.blogg.se . Vi hörs säkert en gång till !
Puss
/ Emmi







Haha = D






Min nya tröja Trick Or Treat och Ellens nya tights !




Andra tröjan HeartBroken (tröjan är stor som faan !)
































En fågel fastnade i mitt glashus ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0