Ellen kommer hit

Hej hej Ellens besökare !
Just nu sitter jag och väntar på att Ellen ska komma hit . Hon är hos sin mamma just nu , men hon kommer snart . Igår var Ellen och red och så var hon hundvakt till sina hundar . Och i lördags var Ellen i Globen och kolla på ''Walking with dinosaurs'' . Hon ringde mej om jag kunde komma dit inom en halvtimme , men jag kunde inte och jag skulle ha två kompisar som skulle sova hos mej . Hon blev fett lack för att jag inte kom ! Biljetten kosta 500 kr/st så jag kan fatta varför . Men det är det jag vet som hänt Ellen ! Vi kommer säkert höras flera gånger till , men Ellen kommer skriva i bloggen sen när hon kommer hit . Vi hörs !
Puss
/ Emmi www.heiskanens.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0