Tomorrow i´ll be free from school..!

Yaaaaaay..! imorron e de ingen skolaaaa, jag ska lägga mej sent ikväll, sen ska ja va i stallet hel dan imorron:) VI HAR HOPPNING!!! hoppas jag får Cyprus elr Gitano Z:) elr Pinoocchio... fast det kmr ju aldrig hända:( o på Söndag fyller ja ÅÅÅÅÅR!!! OMG!!! 14, YAAAAAY!!! PRESENTEEEER..! aja, nu vet alla att jag fyller år:) i da på engelskan kolla vi på Austin Powers "goldmember", faaan va naaaajs!!! jag älskar dom filmerna, precis i stil med min torra humor:) på lunchen körde vi burken, igen, tova o ja sprang runt hela skogen o gömde oss på parkeringen, men pu såg mina skor under bilarna, bara för at jag har målat vita blommor me tipp-ex... dumma pu... så burka hon mej... duuum puuuu..! så hadde vi matte-prov, jag klarar det väl som vanligt... :) tur att jag e bra på nått i skolan:) just nu sitter en hund i mitt knä så det e lite svårt att skriva... hon envisas ju med att slicka på mina armar hela tiden... och på datorn... mamma kmr få damp... men nu hoppa hon ner, yees:) näää, nu ska ja kolla på film:)
                                                               Grosses Bises, Ellen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0