Hola mina geeks

idag var en vanlig tråkdag i plugget, amal(eeeeuw) klev på en humla med flit för att han e en äcklig turkgubbe(jag är inte rasse, men han är äcklig, och han är turk) så när jag o alla tjejer kom en minut sent till SOn vägrade peter(eeeeuw) släppa in oss, fast man ska ha 3 minuter på sej..! Så alla körde burken medans vi väntade, sen på engelska kolla vi på austin powers:) richard är den bästa manliga lärare jag någonsin haft, helt klart:) o på svenskan sjön alla tjejer för tovis som fyllde år:) kram o grattis på dej tova<333 sen åkte ja te HM o handlade upp presentkortet jag fick av mamma me 500 kr, det vart 6.50 kvar... aja, vad får man presentkort för..?
                                                                  see ya, kramz ellen:D

Kommentarer
Postat av: Bella <3

Neej... jag glömde gratta Tovis :( oops, aja men vad gör du imorgon då gmn <3<3



ps. Vadå, Jag Geek! Nej då xD

2009-05-28 @ 20:13:12
URL: http://bellax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0