Typiskt mej... :)

Idag va allt som vanligt, tråka lite i skolan o så... det regna ida, skolan har nån grej att sista veckan ska man äta ute, bara det att det regnade idag... så alla åt inne iallafall :D Sen fick vi sluta tidigare o jag stanna o hjälpta Pu med so:n, så var det ett tag tills hon skulle hem så jag övertalade henne att följa med mej hem, men ja hade inga nycklar o mamma hade inte lämnat några till mej, så vi vart utelåsta i regnet... jag gick runt huset o letade efter ett öppet fönster, vi hittade ett, till mitt rum, så försökte vi att komma in genom at ställa oss på olika saker, varran tillexempel.. :) sen gick vi till grannen o fråga om vi kunde låna deras stege, hon skrattade o sa visst, alla dagisbarnen kolla på oss när vi gick iväg med stegen xD vi måste ha sett sjuka i huvet ut:P så kom vi in, men då va det bara en kvart tills hon skulle hem..! o sen hände int något annat, jag somnade framför tv:n när ja kolla på äntligen hemma o nu ska ja iväg på agility kursen:)
                                                                        see ya:)   // ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0