Herr Böna(bönan)

jag hade ridning idag, vi red ut en stund o sen inne, jag hade fått en häst som heter Mr Bean, han var känd för att lägga sej ner på lektionerna,, först gick det bra o han va pigg o så, men sen började han backa o la sej ner! sen gjorde han det igen..! det tog typ 5 minuter att sitta upp igen så jag hann ju int rida så mykt mer...:) men han va så gullig så jag kunde inte bli arg på honom :) Hoppas nästa ja får honom nästa vecka på avslutningen..! på torsdag har vi skolavlutning oxå:D YAAAAAAAAY, fast sen måste jag ju sköta skolan bättre för att få bättre betyg... :/ jaja, det går säkert braa...................inte, men nu ska vi inte leva i det för... i framtiden..! jag får väl se om So o fysik blir roligare, so:n har jag inget hopp för, men amal ska ju sluta, så fysiken har fortfarande en chans:P
                                                                                       Bönor är numera söta:) //ellen

Kommentarer
Postat av: HeiskaneN

Tyckte due om designen ? = )

2009-06-06 @ 12:09:26
URL: http://heiskanens.blogg.se/
Postat av: ellen:)

aa, ofc:)

2009-06-06 @ 14:29:21
URL: http://bajsungens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0