Grimmys födelsedag..!

Nu har ja haft sommarlov ett tag, på avslutningen regna deh, sen vart de fint väder... i fredags va ja me jessi tills lördan, hon fyllde år i söndags, på lördagen hade jag agility tävling, ja o bella kom sist:) i helgen hade hade vi wolki oxå, o pila:) i fredags hade jag ridavslutning, jag fick en ponny som heter falköga, jag red barbacka o vi hade markabete, asså hinder som är typ 30 cm+ vi skulle hoppa "klockan" i galopp, skiitkul:) ja trilla inte ens av:D ida släpa mamma me mej te kyrkan, de va nå fika elr nått, de va väl helt ok, bortsett från att nårå av mina kompisar va där o att mamma totallt skämde ut mej... O SÅ FYLLER GRIMMY 7 IDAG..! :D han fick massa godis o allt på morronen:) min lillkille... :( älsklingen blir ju bara äldre o äldre... men han kmr iaf leva nåra år till, de har ja bestämt:)
                                                Grattis Bimsen// Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0