ridläger på måndag..!

I förrgår var jag och mamma iväg te minette o hämta mina grejer, på måndag är det ridläger tills på lördag! :D funny funny, igår åkta jag te tompas o hämta ut en sladd te synten, så nu sitter mamma o knappar på en oigenkännlig låt, av takten och rytmen att dömma, vet hon inte en s själv vad hon spelar.., men aja, så länge hon inte höjer så jag inte kan lyssna på JB går det väl bra, själv håller jag på att försöka lära mej en låt i sagan om ringen:) that´s gööööd:P så nu, alldeles strax, ska jag in på facebook och kolla om pet society funkar än... jag har övertalat mamsen att skaffa det, så jag går in på hennes och tjänar pengar o köper grejer te MEJ, MOAHAHAHAHAHAAAAAA!!! :D
                                              smell ya later, alligator //ellen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0