morgon stund har (absolut, totalt, INTE) guld i mun

inte nog med att jag låg uppe o kollade på film till halv elva igår, det tog mej en halvtimme att gå o lägga mej(borsta tänder, byta till pjamas, ställa ut oh´boy koppen i diskmaskinen o.s.v...) jag hade också proppat i mej en massa socker under dagen, glass, kakor o sånt, så det tog yttligare en hal timma att lugna ner mej... så låg jag i sängen o stirrade på väggen en halv timme till och lyssnade på "varför är det så ont om Q?" den är 1.24 h, sen stirrade jag upp i taket ett tag, sen låg jag på mage o stirrade på min kudde, så tog skivan slut, efter en stund var jag tillräckligt trött för att somna, så efter ett tag somnade jag faktiskt.., för att några timmar senare bli väckt av thore(lillebror, 4 år, 7 månader, man kan inte bli sur, hur mycket man än vill)  och nu har jag ätit frukost o sitter vid datorn o lyssnar på musik(majoriteten av låtar är jonas brothers såklart, alla utom två stycken this  far, de har varit miley cyrus, 7 things och the climb) jag MÅSTE ha JBs nya skivaaa!!! jag orkar inte sätta på datan bara för lyssna på "fly with me" som förresten är världens bästa låt, tsm med "a little bit longer" och "goodnight and goodbye"
                           nu måste jag lyssna på dom igen, buy buy// ellen:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0