mi amoree:D

jag har haft lite svårt att sitta vid en dator nu under sommaren... det är därfär jag inte skriver så himla mycket nu under lovet. jag har ju såklart kunna suttit vid datorn-men det har åskat så ja fick inte:( i lördags till söndags var jag o passade ett par katter, jag sov över och fick låna deras tv, det var en STOOOR duk och en projektor, så jag kollade på Camp Rock på den:D det var så... vackert... liksom:) nu på fredag fyller bella(hunden) 2 år..! så vi ska väl fira det me några av hennes hundkompisar på brukshundklubben elr nått:) JBs nya album har kommit ut i sverige..! retarded som jag är visste inte jag det, emmi berättade på msn, jag MÅSTE ha det!!! speciellt nu när jag e så ensam, emmi är ju i finland o bella(människa) i dalarna..! dom kan väl samarbeta elr nått så iallafall EN av dom e hemma, nu har jag alldeles för mycket tid för mej själv, vilket resulterar i att jag ser över mitt liv, jag har alltså kommit fram till att jag e ensam, osmart, att mitt hår faktiskt har hårfärgen som jag har färgat det till, typ, om man inte ser på det i starkt ljus, men det gör inte jag, för då ser man att det är grymt fult silver-grå-blont.., ush... innan skolan börjar ska jag färga det igen, mörkbrunt tror jag..:) jag vet inte, inte silver-grå-blont iallafall, det vet jag. eftersom jag har varit så hopplöst ensam har jag såklar läst, dvs hela twilight serien,igen, en bok jag fick av karin(meg carbot, babbeldrottningen, vilket inte är en bok man förväntar sej att en styvmamma ska ge till en fjortonåring, men ja bryr mej inte, den var bra) sen cykla ja ner till bibblan o lånade två deckare, broder grym och nattlig skörd, jag började med broder grym, den lät bäst men den var så...LAM..! jag orkade inte forsätta, ännu hellre läsa den andra boken, men ursäkta, den lät faktist sämre, varför ska jag slösa på min ensamma-sörja-över-sej-själv tid på att läsa dåliga böcker..? så jag läste babbeldrottningen igen... :) halva sista twilightboken, babbeldrottningen, en fjärdedel broder grym ock babbeldrottningen igen på 3 o enhalv dag, jag gissar på ett nytt rekord faktist:D så idag träffade jag jessica på tåget när jag skulle till pappa, fast vi pratade inte, jag var upptagen med att dricka red bull:D och läsa såklart. när jag kom hem kollade jag i en djurbok, och läste om en större gnagare, maran, så jag kollade på lite bilder, den e jättesöt..!!! näe, nu ska jag gå o vältra mej i självömkan(vad nu det betyder, jag vet inte, jag tyckte bara det lät bra i sammanhanget) och börja på en ny bok(sheila O´flanagan, inte han, ännu en bok från karin, lånad denhär gången, undra vad som kommer stå i den, lite om oralsex kanske, eftersom babbeldrottningen handlade om en tjej som hade sex på en vintunna med en kille vars pappa ägde ett slott i frankrike, där nu denna vintunna befann sej, men den är faktiskt bra, babbeldrottningen alltså, bortsett från de två sexscenerna, men dom var faktiskr bra inte för många detaljer som tur var, den andra har jag ju inte läst. än...) so i gotta go..! 
påminn mej om att köpa ögondroppar så mina ögon inte torkar ut när jag glömmer blinka när jag läser//ellen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0