Hemma me emmi:)

nu e emmi hemma hos mej, jag skulle passa hundarna för mamma jobbar ikväll, så innan jag cykla te tumba c för o möta henne läste jag lite, jag har börjat på George P Pelecanos, nattlig skörd, som är ganska bra, lättläst men bra, en kriminal bok som har vad jag gillar, att författaren går in på detaljer o skit i karaktärerna o deras liv brevid jobbet:) tips: läs INTE broder grym, den suger, tro mej... just nu sitter jag me emmi å lyssnar på neverstore, hold on, hon e väl inget fan precis, men jag måste lyssna lite på dom, så jag inte tröttnar på jb, my good, jag skulle döö då:) den e bra, hold on alltså, lyssna på den:) o summer oxå:) o jb såklart, så imorron vet ja inte vad ja ska göra, eller IDAG vet jag inte vad jag ska göra, troligtvis ska ja sova hos emmi o köpa Jonas brothers, lines, vines and trying times- skivan:D men nu ska ja sova, natti natti, kramz ellen:)
P.s:de e emmi som har fixat min blogg, kolla på hennes oxå: www.heiskanens.blogg.se D.s. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0