hellow:D

igår hade ja agility avslutning med bella, jag köpte ett nytt halsband till henne, det kostade 425:- det dyraste jag köpt på ett tag... men vad gör man inte för sin vovve..?:) nu idag ska jag till pappa, emmi är ju i finland så jag vet inte vad jag ska göra där då men... i måndags var jag i stan tsm me yasse, bella, sebbe o en kille från dalarna som hette erik. vi gick typ runt i flera timmar o yasse försökte sälja kramar, pussar o kyssar för 5, 10 o 15 kr, den enda som köpte var ett äckel som stod o sålde blommor, han hade en ljusgrön nyans på tänderna, först köpte han en kram, sen en puss, fast han snarare hånglade upp stackars yasse, jag bara as-garvade, man såg fur hon plågades..! :D sen drack hon typ 700 liter vatten som hon spottade ut på gatan xD moahahahahaaaaaa..! :) i söndags var ja me ida, vi åkte till sydpoolen, sen gick vi runt genom hela södertälje för att hitta pendeln... när vi var o badade kom en "pingvin" som skulle va ute hos små barnen, så kom han fram o gav ida en kram, HAHAHAAAAA, sen fick jag oxå en men det skiter vi i n...:D
                                                              smell du later kramz ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0