sry för att jag inte skriver så mykt...

Jag veeeet att jag inte skriver så himla mycket, nästan ingenting kanske.... men jag hinner inte bara, elr, jooo, de gör jag nog, men jag orkar inte göra det, bloggen är ju inte mitt liv precis... jag skriver typ när jag har lust, nu senaste tiden har jag inte bara suttit hemma o fettat, förra veckan var jag juh på ridläger:) jag hade pinocchio i dressyr o jumjum i hoppning, men jag hade nick i hoppning oxå, och pedro, och jag hoppade terräng med pinocchio, men hon som igentligen hoppade honom(inomhus alltså, jag fick hoppa honom ute, föt jumjum är supersvår ute) trillade av queen(of halloween) så vi bytte för jag tyckte synd om henne, så jag fick rida queen:) så på onsdagen red vi iväg till en hage vid lilla dalen och sov över med ponnyryttarna i ett stort militär tält:) jag red (sweet)lobelle:) sen på avslutningen red vi lätt B:2, jag glömde vägen två gånger(jag glömmer ALDRIG vägen!!!)och fick ganska kassa poäng, men kom inte sist:) och eftersom (don)pedro är nitton, men ändå en fd. hopphäst, fick jag bara hoppa 75, vi kom trea:D så för nån dag sen var jag me marra o bella, o sen sov över hos bella ett par dar:)
              Hare gött ajgellkött// ellen, the one and only horse whisperer:)
                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0