skolstarten...

aa, idag började skolan(bajskorv) vi fick två nya i klassen, damian och isabell, ingen hade förändrats så mycket, nonne hade jeans, o HÄNG, fatta..! NONNE..! han passade i det:) han hade vart i finland under lovet, skoj skoj:) om jag skulle åka te finland skulle jag bara gå runt o säga "vitto" o låtsas som om jag inte visste vad det betydde, trots att jag mycket väl vet att det är fitta... :) kul kul:D kevin var lika kort som vanligt(han går inte i min klass, men han e ändå kort) anton såg ut att ha växt 5 decimeter till... annars var det väl inget sådär speciellt... var me rita igår, vi skulle göra kladdkaka, men jag hade typ inge socker.., så det blev nån chokladkakgrej som va helt ok:) gurra i mm hade slutat, det va synd:( han va skoj:) nonne hade världens största finne på näsan idag, jag hade skitkul:) sa typ saker som: tjena häxan xP nu i efterhand kanske det låter taskigt, men han vet att jag bara skojjar me honom:) plus att jag faan inte fått reta NÅN under hela SOMMAREN, jag vet ärligt talat inte hur jag har stått ut..! :) (10 minuter senare) nu har jag staplat 38 plast grejer, kul kul:) sen hitta ja två till, men dom hade jag inte me..:)
Om jag inte dör i skolan, av t.ex ett bokhörn, en penna i näsan eller något annat farligt på denna hemska plats, så syns vi:) //ellen

Kommentarer
Postat av: Em♥

Ellen det stavas fortfarande vittu -.-'

2009-08-20 @ 19:02:52
URL: http://heiskanens.blogg.se/
Postat av: Karro

Du tjatade typ hela tiden om nonnes finne -.-'

2009-08-31 @ 17:48:06
URL: http://nkarolina.blogg.se/
Postat av: Em♥

Men stör det dej eller ? = s

2009-09-01 @ 22:24:31
URL: http://heiskanens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0