helloooe

ja nu sitter jag o tråkar vid datan igen, usch vad trött jag e, igår kollade jag på filmen collage, den var bra, väldigt mycket american pie, the naked mile(vilket råkar vara min favvofilm, collage var inte lika bra) så satt emil vid datan te typ 12, datorn står i mitt rum, och jag har svårt att somna med nån annan i rummet, så det var bara att slänga ut honom genom hot som t.ex: nästa gång du kommer in i mitt rum sparkar jag dej på familjejuvelerna, eftersom han var tvungen att ränna in o ut ur rummet med sitt jävla te... sen, precis innan jag somnade(00.36) med två små håriga element(hundar) vid röven, RINGER MAMMA!!! herregud, jag flippade faan UT, här ligger man, oskyldig och precis innan man somnar hörs JB Goodnight and goodbye-singnalen på mobilen, skit vad jag blev sur: jag sooover, vafaan vill du.?! va typ vad jag sa innan jag lade på:) (A) supersnälla, artiga lilla jag:) så idag började jag läsa boken jag köpte för typ en månad sen, Blodsmärkt, del ett, hittebarn, avD.M Cornish, bra så långt jag har kommit:) handlar om en kille på ett barnhem som blir mobbad, men så får han anställning på en bt elr nått, med snubbar som dödar monster, riktigt bra, läs den:) näääe, nu ska jag gå och göra något annat meningslöst med mitt liv en stund
                  ha det najs, häst bajs:) //ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0